Post by loaranscadiccomp on Feb 6, 2022 15:37:36 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Archers 2: Stickman Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Archers 2: Stickman Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodien virhepisteet ▞▞▞
▞▞▞ The Archers 2: Stickman Game 2022 version ▞▞▞
Helvetti, että tulipallo on ylivoimainen Olen kirjaimellisesti räjähtänyt läpi kaikki siellä olevat tasot Minulla on vain yksi valitus, teidän täytyy tehdä uusia tasoja ja nopeasti, koska saatatte menettää joidenkin ihmisten kiinnostuksen, ei sillä, että en olisi koskaan kiinnostunut niin mahtavasta pelistä mutta vakavasti uusia tasoja KIITOS!!!!!!!!!!
IHAN PARAS JA HYVÄ PELI
Hyvä peli jatka samaan malliin....
Helppo läpikäynti ja 100 karttaa on itse asiassa lyhyt.
Se häiritsee, laitoin siihen rahaa. Ei hätää, pelaan sitä edelleen. Mene suoraan velhoon.
The Archers 2: Stickman Game ஆர்கேட் wsfn
Ostin yhden pakkauksista ja siinä sanottiin, että yksi asia, jonka saat, ei mainoksia, ja saan edelleen mainoksia. En olisi vaivautunut ostamaan sitä, jos olisin tiennyt, että "ei mainoksia" oli väärää mainontaa
Aivan liikaa mainoksia! Jos kuolet, saat mainoksen. Jos aloitat pelin, saat mainoksen. Ymmärrän, että se on ilmaista, mutta entä jos rajoittaisit mainokset yhteen per 10 minuuttia tai jotain!
"The Archers 2" is a timekiller ☠️ based on stickman ragdoll physics. ... The Gunner - an exciting 2D shooter game about stickmen is available again
Hieno peli, mutta...... Mainokset ovat aivan liian pitkiä. Minua ei haittaa katsoa mainosta saadakseni kolikoita tai tasojen välillä, koska sillä tavalla kehittäjät ansaitsevat rahaa. Mutta pitääkö niiden KAIKKI olla täydet 30 sekuntia? Nähdään!
Hauska konsepti, jonka freemium-malli pilaa.
The Archers 2: Stickman Game Arcade kuu
Se on aika hyvä peli ja nautin sen pelaamisesta, mutta mainokset ovat niin ärsyttäviä. Siellä on samanlainen mainos joka kerta, kun napsautat jotain. Mainoksia lukuun ottamatta se on todella hauska peli.
Carrot On A Stick
Erittäin ärsyttävää. Ei ole viitteitä siitä, kuinka kovaa nuolet vetävät, ja viholliset ampuvat sinua satunnaisesti päähän ja tappavat sinut välittömästi. Se olisi hienoa, mutta se maksaa resursseja aina, kun häviät. Nämä 2 asiaa yhdessä muodostavat kauhean pelisuunnittelun.
Hieno konsepti, mutta pääsin kirjaimellisesti tasolle 4 ja jokainen minuun ammuttu nuoli osui ja kuolisin välittömästi. Se olisi yksi asia, jos sinua voitaisiin lyödä enemmän kuin 2 kertaa, mutta ei, sinut vain tapetaan välittömästi. En edes saanut mahdollisuutta tappaa kaikkia, koska kuolisin liian nopeasti.
Idea on hyvä, mutta pelissä on niin paljon bugeja ja ongelmia, taso 45 on lähes mahdoton, haamujousi ei toimi puolet ajasta, keihäsmiehet ovat op, koska ne ovat erittäin tarkkoja ja tappavat sinut yhdellä iskulla, ja aseilla ei ole kuvausta joten en tiedä mitä hankkisin, peliä on hauska pelata, kun minulla ei ole Internet-yhteyttä, mutta korjaa nämä ongelmat.
Saavuta enemmän tasoja ja aloita maksaminen saadaksesi supernuolia. Sama palkka ennakkoon kuin muutkin. Sisällytä kykyjä edetä pelissä. Nyt minun on maksettava saadakseni samat nuolet voittamaan saman vihollisen!
The Archers 2: Stickman Games for 2 Players or 1 Lataa uusin versio (1.6.7.0.6) ilmaiseksi .apk - "Jousiammuntajoukot 2" on stickman ragdoll -fysiikkaan
Innova Games - hauskoja pelejä ilmaiseksi 1.5.2 APK Androidille ... Stickman Ninja Fight - Shinobi Epic Battle 1.3 APK Androidille.
The Catapult 2: Stickman game. (0.0/5). 0. Throwing games for 2 & 1. Defend your castle・crush the castle of Stickman enemy.
Korjaa kaikki peli bc mies se on väärennetty joskus kuten lvl 130 ei voi voittaa sitä bc kun pienet goblins pääsee luoksesi... Et voi tappaa heitä enää, joten olet tehnyt sen.. ja blimp ei kuole tai jotain.. se on pysäyttämätön
The Archers 2 Arcade bpdw
Loistava peli ajan kulumiseen. Rakastan uudempia päivityksiä, jotka on lisätty viime pelin jälkeen.
Toiminta Apk Ilmainen ladata for Android - ApkMeet
The Archers 2: Stickman Game ஆர்கேட் wsfn
Voit myös säätää nuolesi kaarta. Huom! Peli ei välttämättä toimi vanhemmilla selaimilla. Tagit: stick · archery · stickman · tikku · ukko
Tätä peliä on hyvä pelata, mutta kun olet online-tilassa, siihen annetaan paljon lisäyksiä, mikä saa meidät tuhlaamaan aikaamme ja työkaluja on parannettava.
Hauskaa hetken aikaa. Erittäin hyvä mielestäni, mutta se tarvitsi enemmän. Edit: Viime kerralla kun pelasin, siinä ei ollut tasoja. Anteeksi. Tasot ovat hyvät. Tuolloin en ollut tietoinen pelin suurista muutoksista. Olen pahoillani tuhlaamasta aikaasi. Kiitos joka tapauksessa vastauksestasi.
Skins for Minecraft PE Εργαλεία lyhk
se oli helppo alku, mutta keihäsmiehiä alkoi ilmaantua siitä lähtien ongelmat viiveen ja kehysten putoamisen kanssa
The Archers 2: Stickman Game Arcade kuu
se on paras peli, jota olen pelannut, mutta mainokset ovat hieman liian yleisiä pelattavaksi.
Hyvä peli mutta mainoksia on aivan liian paljon ja mainoksien katsomisella myös palkintoja. Pelaa 1 min ja katso mainoksia 5 min.
Se tarvitsee liikaa kolikoita tavaroiden ostamiseen. Tasojen kasvaessa vaikeustaso nousee, eikä sinulla ole tarpeeksi kolikoita ostaaksesi siihen tarvittavia tavaroita. Liikaa mainoksia, liikaa. En suosittele sitä. Mutta antoi 2 tähteä pelin kehittäjille.
Oli erittäin hauskaa päivän tai kaksi, ja sitten minulta loppui ruoka () ja minun piti odottaa 2 minuuttia mainoksen katsomista saadakseni vain 50 ruokaa lisää. Mikä sääli. Poistettu. Ruoassa ei ole mitään järkeä, sillä on runsaasti motivaatiota ostaa upeita uusia aseita ja nuolia. Sinun ei tarvitse nickleillä meitä kuoliaaksi merkityksettömillä "tarvike" puutteilla.
Olen kaikki neljä haastetta, mutta jotkut näistä tasoista ovat rikki.... Taso 295 ei ole mitenkään mahdollista, voit voittaa sen.... Naurettavaa
Stickman Archer online APK - Android-Sovelluspeli
Rakastan peliä, mutta on typerää, että ai voi saada osuman eniten aina kun ai:n tarkkuus on korjattava
Tämä peli on aika siisti, pidän siitä kovasti, hahmosi rakentaminen kestää hetken, mutta jos sinulla ei ole rahaa kuluttaaksesi, yksi asia, josta en pidä siinä, on se, että en tiedä miten kertoa mitä kokemuspisteitä pelaajillasi Olen kokeillut kaikkea, enkä tiedä mitä tehdä katsoakseni heidän kokemuspisteitään
The Archers 2 Arcade bpdw
Jumalaut mitä hevonpaskaa tääkin on. En suosittele
Kääntäminen räjähtävän keihään avaamiseksi on vaikeaa. Toivon, että lisäät tavan kuluttaa kolikoita elvyttääksesi
Hauska ajan tappaja. Pidän kampanjan lisäyksestä. Vähentynyt vahinko jalkalaukauksissa on ok, mutta soitin vaurioituu silti liian helposti. Jos vihollisen tappamiseen tarvitaan kolme jalkalaukausta, sinun pitäisi kestää saman verran, etkä kuole keihästä jalkaan. Inhoaa: kuinka räjähtävä jääkeihäs ei ole tappoase törmäyksessä. Varjonuoli ei kulje vihollisten läpi kuten ennen. Ääretön keihäs ei ole enää yhden laukauksen ase. Tarvitsemme lisää omenoita kampanjaan. Haluaisin enemmän jättiläisiä taistelemaan
Loistava peli rakastan sitä, mutta hahmoni vain roikkuu puhelimessani, kun vihollinen ampuu minua en tiedä miksi, mutta yritä korjata se seuraavassa päivityksessä
Mainosten pakottaminen käyttämään tiettyjä valikkoja on absurdia. Pelin kulku on kunnollista. Grafiikka on perus.
Vinkki vaikeuksissa oleville. Hanki haamujousi. Se on välitön tappo ja kulkee haarniskan ja ihmisten läpi. Tulipallo-ihmiset ampuvat nuolta, odottavat hetki, että kilpi laskeutuu ja ampuvat sitten haamunuolen. Tämä peli on liian helppo. Toivon myös, että he lisäisivät panssarin, heikkoa mutta vähintään 1 laukaussuojaa keihäiltä.
Uskomattoman paljon voitosta. Mutta minulla oli silti hauskaa. Myös uusi päivitys erosi monista kohteistani. Minulla oli kaikki kypärät muutamaa lukuun ottamatta
Olen tämän pelin ykköspelaaja tulostaulukossa. Päivitin puhelimeni ja menetin edistymiseni uuden puhelimen kanssa. Olen lähettänyt tälle kehittäjälle kahdesti sähköpostia ja pyytänyt palauttamaan tilani, mutta ei mitään... Rakastan tätä peliä, mutta kieltäydyn aloittamasta alusta... Tämä on perseestä!
Se on todella hauskaa, mutta eikö mainoksista pääse eroon? Ne ovat kauheita. Jos ei ole maksettua mainoksetonta versiota, en usko, että voin jatkaa tämän pelaamista. Lisäksi siitä tulee liian vaikeaa, joten sinun on joko lopetettava pelaaminen tai maksettava paremmista laitteista. En halua maksaa (katsoessani edelleen häiritseviä mainoksia), joten lopetin pelaamisen